Interim diensten

Bureau V is ook beschikbaar voor interim opdrachten in uw onderneming op financieel en administratief gebied. Dit kan een korte opdracht zijn of een aantal uur per maand. Door mij uitgebreide ervaring als interim professional, ben ik in te zetten voor de volgende rollen in uw organisatie.

– Tijdelijk ondersteuning i.v.m. ziekte, openstaande vacature, wegwerken achterstanden of reorganisatie (allrounder financiĆ«le administratie)

– Tijdens maandelijkse afsluitingen.

– Beschrijven en opzetten van AO/IC en werkprocessen.

– Opzetten van management informatie.

– Voorbereiden jaarwerk t.b.v. de controle van uw externe accountant.

– Ondersteuning bij opstellen begrotingen en prognoses.

– Invulling financieel- administratieve rol waar nog geen ruimte is voor een volledige functie. (per week/maand)

– Verzorgen salarisadministratie

Inhuren voor een aantal uren per periode kan een oplossing zijn voor de situatie dat u een administrateur nodig hebt in uw organisatie maar momenteel de personeelskosten nog te hoog zijn om deze voor vast aan te trekken. Veel bedrijven in het MKB zouden zeker die ondersteuning wensen en vallen dan terug op de diensten van hun accountant. De kostenbesparing is echter hoog als u gebruik maakt van een parttime interim financial. Ik ben zowel voor hands-on als voor leidinggevende of adviserende rollen in te zetten.